środa, 13 kwietnia 2016

Aktualności

   Witajcie ponownie! W sensie z powrotem. No, wiecie o co chodzi :) Saphira przechodzi obecnie gruntowne zmiany, remonty, przeprowadzają się konie. Jak wiecie zmieniłam (chyba jako ostatnia w wirtualu) blog.onet na blogspot i póki co obywam się z nową platformą. W ogóle obeznaję się ze wszystkim, jako że zrobiłam wielki come back. Po 5 latach! Ale ten czas leci. Cały czas jednak pamiętam doskonale każdego mojego konia i zasady rządzące wirtualnym światem (mam nadzieję, że w tej kwestii nie zmieniło się za wiele :D ).

   Sprowadzam cały czas stare staro-nowe i nowe konie. Za pomoc w odzyskaniu no ładnych kilku chabet dziękuję Zafirze, która cierpliwie wysłuchuje moich lamentów nad straconymi końmi. I chwała jej za dobrą pamięć do realnych imion koni! <3 Prośba z mojej strony do Was, jeżeli ktoś kojarzy jakieś konie ze starej Saphiry, a wiem że jest tu sporo "starych" koniarek, to dajcie mi znać gdzie mogłabym znaleźć ich zdjęcia. Poniżej zamieszczę ich miniatury z imionami saphirowskimi, a nóż ktoś coś :) Co do starych-nowych koni.. Mam ogromny sentyment do moich staroci, i ubolewam że nie udało mi się odnaleźć ich zdjęć, a że muszę je mieć na stajni to zmieniam im zdjęcia. Jeśli ktoś zauważy wśród moich koni swoje - dajcie znać. Pojawiło się też kilka nowych koników typu Rajesh, Nymphetamine, Mystic Hero czy Asakura, bo warto odświeżyć trochę swoje szeregi.

  Staram się aktywnie brać udział w zawodach, żeby trochę karierę moich zastańców ruszyć, więc zostawiajcie mi w miarę możliwości informacje o aktywnych hipodromach czy zawodach prowadzonych na Waszych stajniach. Ogólnie przydałby się też spis stajni, warto zawsze trochę pozwiedzać! :)

   Opisy się piszą, dokumenty robią i ogólnie ruszyłam pełną parą. Na początku maja będziemy hucznie świętować 7 lat powstania hodowli Saphira. Tak, zdecydowanie nie jestem za stara na wirtual!

Pozdrawiam wszystkich,
Avi


 

1 komentarz:

  1. Pamiętam że kiedyś miałaś fryza BLACK STERLING (którego chyba nawet ode mnie kupiłaś? Mniejsza o to :P) Znalazłam jego galerię: http://www.blacksterlingfriesians.com/sterlingphotos.php

    OdpowiedzUsuń